UK HERE I COME!! - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Dayane Roelink - WaarBenJij.nu UK HERE I COME!! - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Dayane Roelink - WaarBenJij.nu

UK HERE I COME!!

Door: Dayane

Blijf op de hoogte en volg Dayane

05 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Lieve Lezers,

Enige tijd terug is het proces voor mijn eindstage voor het MBO in gang gezet. Hiervoor moesten mijn klasgenoten en ik een gewenst stageland of plek aangeven, en zou er voor ons gekeken worden of dit mogelijk was.

Omdat het absoluut één van mijn allergrootste wensen is om zeker een paar maanden in het buitenland te vertoeven ben ik uiteraard ook druk geweest met het zoeken naar een geschikte stage.
Helaas door wat fouten in het systeem van school waren veel plekken al vergeven en was het extra moeilijk om iets geschikts te vinden.

Maar na wat rond mailen en het uitzoeken van een stage in de UK is het me gelukt een plekje te bemachtigen. Met trots kan ik mededelen dat ik vanaf eind januari tot begin mei (15 weken dus) een Front Office Medewerkster ben in het Holiday Inn Bristol/Filton!! oftwel YES YES YES YES YES YES YES IK GA EINDELIJK NAAR DE UK!!!!!!!!!!!

Het heeft allemaal een tijdje geduurd, maar nu kan ik straks ook mijn eerste buitenlandse stage aan m''n lijstje toevoegen!
Natuurlijk is zo'n reisje niet zomaar geregeld, en dus staat onder andere een geschikte kamer vinden op nummer 1 wat betreft dingen nog te doen.

Via deze blog hoop ik de mensen die geinteresseerd zijn in mijn bezigheden en mijn avonturen in The UK op de hoogte te houden.
Voor nu is het natuurlijk veel voorbereiden, maar eind januari staat zo voor de deur.

Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier in het lezen van mijn avonturen als ik van het beleven.

Liefs Dayane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dayane

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 5510

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 31 Juli 2018

Curacao

27 Januari 2014 - 09 Mei 2014

Stage in de UK

Landen bezocht: