Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Leeuwen, Nederland van Dayane Roelink - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Leeuwen, Nederland van Dayane Roelink - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: Dayane Roelink

Blijf op de hoogte en volg Dayane

21 Januari 2014 | Nederland, Leeuwen

Lieve lezers,

over 4 dagen is het zover!! Dan vlieg ik naar Engeland voor 3,5 maand.
Ik heb er onwijs zin in en kan niet wachten op de avonturen die me daar te wachten staan! Tegelijkertijd ben ik ook erg zenuwachtig want ja, je gaat toch in een groot bedrijf werken.

Ondanks het feit dat ik nog het één en ander moest regelen, heb ik nog steeds niet het echte besef dat ik over 4 dagen voorlopig niet meer in Nederland ben. Door de drukke en strakke schema's op school heb ik maar weinig tijd gehad om alles tot me door te laten dringen.
Alles is nu nog erg onwerkelijk en ook al weet ik dat het moment er aan zit te komen, eerst zien dan geloven en dan beseffen waarschijnlijk.

Op 25 januari vlieg ik in de avond naar Bristol. Dan heb ik 2 dagen de tijd om een kamer of appartement te vinden! Spannend! Ik heb gelukkig al het één en ander aan afspraken staan, dus dan maar hopen dat er wat tussen zit. Op dinsdag 28 januari begint mijn eerste officiële dag bij Holiday Inn.

Helaas heb ik de aankomende dagen naar zaterdag toe ook niet veel vrije tijd en rust, gezien het feit dat ik gewoon tentamenweek heb! YES!
Tot vrijdag zit ik gewoon met mijn neus in de boeken, en heb ik eigenlijk ook geen tijd om met andere dingen bezig te zijn.
Gelukkig heb ik de vrijdagavond even quality time met Daan, en neemt hij me mee uit eten.*LIEF* Vervolgens gaan we s'avonds nog even gezellig borrelen met vrienden dus dat wordt vast een gezellige avond.

Natuurlijk ga ik mijn vriendjes en vriendinnetjes in Nederland erg missen, maar gelukkig ga ik naar een land waar gewoon Internet is. hihi.
Daan is van plan mij op te komen zoeken, en gezien er meer klasgenootjes all over Engeland zitten wordt er vast wel een date in London gemaakt! Ik zal mij dus niet eenzaam voelen, en verwacht ik dat ik ook wel veel contact met het thuisfront hou.

Het is de bedoeling dat ik mij in 15 weken ga kwalificeren, dit houd in dat ik binnen een bepaald aantal weken in staat ben om bepaalde aspecten binnen het bedrijf alleen aan te kunnen, en zelfstandig uit te kunnen voeren. Normaal wordt dit in 20 weken gedaan, maar omdat ik een versnelde opleiding doe moet alles ook een tandje sneller.

Dit was het voor nu, ik ga mij de komende dagen nog even storten op de tentamens die nog gaan komen, en mij mentaal helemaal klaar stomen voor zaterdag! Tot in Engeland!!! En ik spreek jullie vast snel!

Liefs en groetjes,

Dayane



  • 21 Januari 2014 - 20:26

    Deborah:

    succes met de tentamens meid! spannend allemaal maar ik weet zeker dat je het red! ik ga je volgen! liefs

  • 21 Januari 2014 - 20:55

    Iris:

    Hell yeah! Wij gaan sws daten :)

  • 21 Januari 2014 - 22:54

    Elena:

    Hey meid nog veel succes aankomende week met je tentamens en je heenreis!! Ik hoop dat het een educatieve, leuke en gezellige stage wordt:)

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dayane

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 5511

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 31 Juli 2018

Curacao

27 Januari 2014 - 09 Mei 2014

Stage in de UK

Landen bezocht: